You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
Oleme avatud: E. – R. 10.00 – 18.00
  • Teie ostukorv on tühi!

GARMIN Reactor™ 40 Hydraulic Autopilot/GHC™ 20 näidikuga

  • Laost otsas. Küsi tarne kohta.

1 828.98€ Maksudeta: 1 499.17€

GARMIN Reactor™ 40 Hydraulic Autopilot/GHC™ 20 näidikuga

Meie kõige tundlikum autopiloodisüsteem
9-teljeline pooljuht-AHRS suunainfosüsteem
Minimeerib suunavigu, kursist kõrvalekaldeid, rooli liikumist ja energiatarbimist, tagades samas mugava sõidu
Kiire kasutuselevõtt ja kalibreerimine
Tänu patenteeritud Shadow Drive™ tehnoloogiale hoiate kontrolli isegi siis, kui autopiloot on lubatud
Selle tervikliku mootorpaatide ja purjekate paketiga pakub Garmin paadisõitjatele täiustatud paaditehnoloogiat, mis oli kunagi saadaval ainult professionaalsetele paadisõitjatele. Reactor 40 autopiloodi komplekt on lihtsalt meie kõigi aegade kõige tundlikum autopiloodisüsteem.

Reactor 40 autopiloot on väga mitmekülgne. Kõik põhipaketid sisaldavad nii mootori kui ka purjetamise funktsioone, nagu suund, tuul, vendur ja samm-sammult pöörded. Valige automaatjuhtimine, mis vastab teie praegusele juhtimissüsteemile.

Hüdraulilise Reactor 40 automaatjuhtimise põhipakett sobib ideaalselt igat tüüpi hüdrauliliselt juhitavatele mootorpaatidele (sisemine ja päramootor, Stern Drive ja diisel) ja purjekatele. Vastupidav seade pakub mootorpaadisõitjatele hõlpsasti kasutatavat autopiloodi usaldusväärseks navigeerimiseks. Tänu 9-teljelisele pooljuht-AHRS-i suunainfosüsteemile saab Reactor 40 süsteemi paigaldada peaaegu igas asendis ja seadistamine on vaevatu. Meie patenteeritud Shadow Drive tehnoloogia annab paadisõitjatele kontrolli isegi siis, kui automaatjuhtimine on sisse lülitatud.

9-teljeline tahkis-AHRS
Tänu täiustatud 9-teljelisele pooljuht-AHRS-süsteemile saab Reactor 40 paigaldada peaaegu olenemata asukohast. Lisaks vähendab uus süsteem oluliselt kursivigu, kursist kõrvalekaldeid, rooli liikumist ja voolutarbimist, tagades samas mugava sõidu kõigile reisijatele.

Reageerib meretingimustele
See uskumatu autopiloot hoiab kursi, reageerides mereoludele. Isegi kui paat kõigub, võite olla kindel, et Reactor 40 hoiab teid soovitud kursil.

Kiire kasutuselevõtt ja kalibreerimine
Kõik automaatjuhtimisseadmed nõuavad konfigureerimist ja kalibreerimist. Teame, et soovite peagi alustada, ja seepärast oleme hoolitsenud selle eest, et see protsess kulgeks võimalikult kiiresti ja lihtsalt. Seda tähendab The Power of Simple.

Integreerub täielikult Garmini kaardiploteritega
Lisaks saate võrguühendusega Garmini kaardiplotteriga Reactor 40 juhtida kõikjal paadis. Süsteem hoiab kurssi praktiliselt kõikides ilma- ja tuuleoludes. Lisaks saab sellega mugavalt täita mitmesuguseid eelprogrammeeritud trollimise ja otsingu funktsioone. Ühilduva Garmini võrgukaardiplotteri ja valikuliste BlueChart g3 Visioni kaartidega (müüakse eraldi) saate ka valdkonna kõige põhjalikumad, selgeimad ja üksikasjalikumad ajakohastatud kaardid, mis on integreeritud nii Garmini kui ka Navionics® sisuga.

Säilitage juhtimine Shadow Drive tehnoloogia abil
Reactor 40 autopiloodil on patenteeritud Shadow Drive tehnoloogia. See tagab täieliku kontrolli isegi siis, kui autopiloot on sisse lülitatud. Shadow Drive süsteem lülitab rooli pööramisel automaatselt välja autopiloodi, et saaksite paati vabalt juhtida. Automaatne rool aktiveerub automaatselt uuesti, kui hoiate sõidusuunda stabiilsena.

Ühenduse loomine võrguseadmetega
Reactor 40 saab juhtida kuni kolme GHC ™ juhtseadmega. GHC suhtleb autopiloodiga, kasutades NMEA 2000® võrku, võimaldades edastada autopiloodi suunateavet teistele seadmetele. See võimaldab Garmini kaardiplotteriga ühendamisel MARPA jälgimist ja kaardi ülekatet. Saadaval on ka valikuline juhtmevaba kaugjuhtimispult, kuid kõige mugavam viis oma GHC juhtimiseks on ühilduva quatix® või quatix 5 mitme liigi nutikellaga.
Tehnilised andmed
  • Seadme mõõdud (L x K x S): 10,9 x 11,2 x 4,8 cm
    Ekraani eraldusvõime (L x K): 320 x 240 pikslit
    Ekraani tüüp: QVGA LCD värviline ekraan
    NMEA väljund: NMEA 2000
    Tööpinge: 10–20 V