Suzuki päramootor DF115 BTG
DF115 BTG esindab Suzuki mudelivalikus võimekat keskklassi mootorit. Esmakordselt on selles suurusklassis kasutusel elektrooniline gaasi ja käigu juhtimine (Suzuki Precision Control – SPC) mis muudab mootori juhtimise eriti sujuvaks ja täpseks. Elektrooniline sissepritse võimaldab kasutada Lean Burn- lahja küttesegu, et vähendada märkimisväärselt kütusekulu. Lisaks lubab mootori juhtplokk vajadusel kiiret diagnostikat ning teavitab kasutajat hoolduse vajadusest. Neli silindrit, kaks ülanukkvõlli (DOHC), 16 klappi, 2 044 cm3 töömahtu ja tõstetud surveaste kindlustavad hea väändemomendi. Koos 2,59:1 ülekandega annab see võimaluse kasutada suure diameetri ja kiire sammuga sõukruvisid, mis pakuvad parimat võimaliku kiirendust. Ettepoole nihutatud väntvõll parandab mootori kaalujaotust, vähendab vibratsiooni ja stabiliseerib rooli tööd. Hammasrihma asemel on kasutusel kettülekanne, mis tähendab väiksemat hooldusvajadust ning suuremat töökindlust. Kalastajate rõõmuks võimaldab Troll Mode System- funktsioon mootori pöördeid muuta vahemikus 800 – 1200 p/min vaid paari nupuvajutusega. Võimas, 40A generaator hoolitseb selle eest, et aku oleks alati täis ning pardal olev elektrivarustus toimiks. Mootori kallutusnurka saab vajadusel piirata elektrooniliselt. Lisavarustusena on juurde võimalik paigaldada Suzuki Keyless Start System (KLS). Mootori kütusefiltrisse integreeritud vee tuvastamise andur hoiatab kasutajat juhul, kui kütusesüsteemi on sattunud vesi.